Prenájom kancelárií s kompletnými službami v centre Bratislavy/ Tenancy of offices with complete background in the centre of Bratislava
Ponúkame prenájom kancelárskych priestorov s kompletným zázemím a špičkovými službami v prestížnych bratislavských lokalitách Eurovea a Zuckermandel. Klientom ponúkame harmonické pracovné prostredie, kde sa funkčnosť snúbi s eleganciou. Kancelárie sú zariadené moderným, ergonomickým nábytkom a potešia vás výhľadom na najlepšie panorámy mesta. Veľkorysé spoločné priestory sú vybavené kvalitnými materiálmi s dôrazom na detail.
• Moderne zariadené kancelárie s vlastnou terasou a výhľadom na mesto, alebo Dunaj
• Internetové a telefonické pripojenie v každej kancelárii
• Zasadacie miestnosti s kapacitou od 4 do 30 osôb
• Reprezentatívne spoločné priestory – business lounge, oddychové zóny
• Spoločné terasy s nádherným výhľadom na Bratislavský hrad a mesto
• Neobmedzený vstup 24/7
• Recepcia s administratívnou podporou
• Plne vybavená kuchynka (kávovary, vodomaty, snackomat)
• Administratívny kútik s kompletným vybavením (multifunkčné tlačové zariadenie, rezačka,
viazačka, skartovačka, laminovačka)
• Možnosť využívať služby virtuálnych kancelárií
• Prenájom parkovania
• Zabezpečenie užitočných služieb ako taxi, kuriér, kancelárske potreby, IT podpora
• Kopírovanie, tlač a administratívna podpora
V prípade záujmu o kanceláriu ihneď na prenájom so všetkými službami nás neváhajte kontaktovať. Určite nájdeme správne riešenie a poradíme Vám to najlepšie pre Vás.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We provide tenancy of offices with complete background and top-level services in Bratislava´s prestige locations Eurovea and Zuckermandel.
Our clients are offered harmonic working environment, where functionality matches elegancy. The offices are equipped with fashionable and ergonomic furniture. Undoubtedly, you will be pleased by the perspectives on the best city panoramas. Our magnificent common premises are equipped with superior materials with the emphasis on details.
• Fashionably furnished offices with the panorama to the Danube river or Bratislava castle
• The internet and phone connection in each office
• Meeting rooms (capacity from 4 to 30 seats)
• Representative common areas– business lounge, relax zones
• Shared terrace allowing views at the Danube river
• Unlimited entry 24/7
• Reception with administrative support
• Fully furnished kitchen with coffee machine, water machine, vending machine
• Administrative copy corner (multiple-function printing device, paper cutter, binding
machine, shredder, laminator)
• Possibility to use service of virtual offices
• Parking facilities
• Taxi, currier, stationery orders, IT support
• Copying, printing and administrative support
If you are interested in an office for rent immediately with all services provided, do not hesitate to contact us. We will definitely find the right solution and advise you on the best for you.
Nájom
245 € / mesačne
Parkovanie
250 € / miesto / mesiac
Dostupné
Plocha | Poschodie | Poznámka | Časovanie |
---|---|---|---|
10 m² | – | Ihneď | |
160 m² | – | Ihneď |
- Celková plocha k dispozícii
- 10–170 m²
Ďalšie informácie
- Lokalita
- Bratislava I
Vybavenie
Bezbariérový prístup | Zariadené | Prístup 24/7 | Recepčná služba | Výťah | Kryté parkovanie